Selamat datang ke BelajarBlogs...
Home » » Pokok ubat untuk penyakit leukimia

Pokok ubat untuk penyakit leukimia


Daun yang telah dikering


 Video nie masa hari raya kedua saya dan kelaurga saya amik tapi cuma saya x de masa nak edit dan upload kan. Kami pergi mengambil pokok ubat yang boleh merawat penyakit leukimia. Saya x pasti nama pokok ini sebenarnya ape tapi biasanya orang kampung panggil pokok leukimia kerana daunya , batang pokok dan akar boleh merawat penyakit leukimia. Setakat ini sudah ramai yang mengambil dan Alhamdulillah sembuh setelah seminggu minum air daunya. Kampung saya di Jeli,Kelantan .

Masa dulu Abe Nik ada buat video cari emas tapi Abe Nik x tau mna video itu pergi,Kalau Abe Nik ada jumpa akan kongsikan bersama bagaimana untuk mencari emas.

Batang Pokok
Akar Pokok

6 ulasan:

  1. iyo dihh ? Allahuuu, info hop sgt berguna ni abe nick. trimo kasih bnyk :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm saya kongsi mna yang saya tahu
      sama2

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. wah, besarnya akar pokok ni..batang pokok tu mmg mcm tu ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. batang pokok kecik je ...
      Abe Nik x pasti nama saintifik pokok nie susah jugak nak cari hu3

      Padam
  4. saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m

    BalasPadam