Selamat datang ke BelajarBlogs...
Home » » Bina Badan

Bina Badan

Dulu kawan abe nik ada ajak pergi main gym . Masa mula2 main memang sakit seminggu ha3. Memang rasa nak menagis sebab x pernah main kan. Lepas tu main lagi ikut turutan nasib baik ada sifu yang mengajar. Kita kalau boleh kena banyak bertanya dengan orang yang dah main . Jangan suka hati je main sorang lepas tu buat-buat tau main nanti x jadi. 


Mass Gainer yang mula-mula abe nik beli Dymatize memang terbaik cepat gila perubahan dalam masa sebulan tu dah nampak tapi kena main hardcore lah jangan angkat sikit je. Bila main tu ada perubahan memang rasa seronok je kena pulak ada sifu dengan kawan. Kalau sorang2 memang bosanlah. Kalau boleh minum masa tengah main sikit2 sampai abis.


Lepas tu Abe Nik cuba pulak Anabolic memang tip top terbaik tapi perutlah ABe Nik memang susah nak baut 6 pax . Kalau 6 Pax memang korang kena banyak bersabarlah memang lamalah nak ada bentuk. Nik Main dalam amsa 3 bulan memang nampak perubahan dan kalau boleh berterusan kalau tak perut akan boncet hi3.



Cakap pasal workout kalau boleh ikutlah turutan kalau nak lebih berkesan harinie buat bahagian tangan esoknya dada selepas tu belakang dan buat secara berterusan mengikut jadual yang korang dah buat. Kalau boleh jangan semua buat dalam masa satu hari. Memang susahlah nak ada perubahan.

0 comments:

Blogger Tricks And TipsComment here